نقاشی نما در تهران و کرج
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
نقاشی نما در تهران و کرج
شنبه 29 مرداد 1401 ساعت 9:51 | بازدید : 32 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نقاشی نما

نقاشی نما امروزه از جمله فرآیندهای متفاوت و البته مقرون به صرفه ای است که شما می توانید از انواع مواد متفاوت برای پوشش دهی هر چه بیشتر در نمای ساختمان استفاده کنید؛ چرا که تاثیر بسیار زیادی بر روی سبک زندگی مردم می گذارد. همان طور که می دانید به این نوع نقاشی، رنگ آمیزی نما هم گفته می‌شود که از جمله روش های پرطرفدار به حساب می آید. معمولا آراستگی، تمیزی و کیفیت کار مهم ترین نکته ای است که نقاش باید به آن بی توجه نباشد. قاعدتا مقاومت و دوامی که نما در مقابل شرایط جوی، اشتعال، پوسته پوسته شدن، اشعه نور خورشید و... از خود نشان می دهد، می توان به بهترین شکل ممکن به کیفیت هرچه بیشتر و استاندارد بالای کار اشاره نماید.

انواع رنگ نقاشی نما

برای انجام رنگ آمیزی از انواع رنگ استفاده می شد. در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • رنگ اکرلیک
  • رزین آکریلیک
  • رنگ کنیتکس
  • رنگ‌روغنی
  • رنگ اپوکسی
  • رنگ نانو

هرکدام از این رنگ ها استاندارد و ساختار خاصی را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل توصیه ما به شما این  است که سعی کنید به کیفیت بیشتر و قیمت مناسب برای انجام رنگ آمیزی نما توجه کنید. به هر حال رنگ آمیزی نما باید در طولانی مدت جلوه و جذابیت اصلی خود را به نمایش بگذارد. برای انجام نقاشی نما یکی از پرطرفدارترین رنگ ها زنگ اکرلیک است که انعطاف پذیری و البته درخشندگی قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد. شما اگر به دنبال رنگی هستید که ضد قارچ و آسیب ناپذیر باشد، ما به شما توصیه می‌کنیم که از رزین آکریلیک استفاده کنید؛ چرا که سطحی تقریبا سخت دارد و همچنین بر پایه آب و روغن تولید شده است. رنگ نانو نیز از جمله رنگ هایی است که به دلیل کیفیت بالا و داشتن عایق امروزه برای رنگ آمیزی نما بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

اقدامات قبل از نقاشی نما

شما عزیزان قبل از انجام رنگ آمیزی نما باید به شستشوی سطح مورد نظر توجه کنید. معمولا نبود هیچ گونه کیفی و آلودگی با می شود که نتیجه پایانی کار بازدهی بیشتری داشته باشد. به هر حال همیشه زیرسازی جزء مهم ترین مراحل کار به شمار می آید. سعی کنید از رنگ های با کیفیت استفاده کنید. عدم کیفیت و استاندارد رنگ تنها موجب اتلاف هزینه شما شده و سودی برای شما ندارد. امروزه برای شستشوی نما از دستگاهی به نام واتر جت استفاده می کنند. اصول و نکات خاصی را برای رنگ آمیزی نما باید در نظر بگیرید که هر کدام از این اصول می‌تواند به کیفیت و زیبایی کار در طولانی مدت اشاره کند. قبل از انجام کار سعی کنید از یک اکیپ ماهر و یا فردی کاربلد مشاوره بگیرید؛ چرا که به هر حال رنگ آمیزی نما به تبحر، تجربه و البته تخصص بالایی نیاز دارد تا قادر باشید با کم ترین هزینه بهترین کیفیت را مشاهده کنید. باید قبل از انجام کار نقاشی نما در تهران و کرج به شرایط جوی توجه کنید. در آب و هوای بارانی هیچ شانسی برای آراستگی نقاشی نما وجود ندارد. به همین دلیل، مشاوره قبل از انجام کار مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه شود. ولی متاسفانه برخی از افراد این گونه تصور می کنند که رنگ آمیزی نما همچون یک عایق است که در طولانی مدت با هیچ گونه رنگ پریدگی و پوسته پوسته شدن نما را روبرو نمی کند. در صورتی که رنگ آمیزی نما تنها به واسطه کیفیت می تواند زیبایی و آراستگی خود را در طولانی مدت حفظ کند.

قیمت نقاشی ساختمان

برای برآورد قیمت نقاشی نما باید به ارتفاع محل بیشتر از هر چیزی توجه کنید؛ چرا که ارتفاع صددرصد می تواند تاثیر بسیار جدی بر روی هزینه کار بگذارد. اما باید به متراژ و هم چنین نوع بافت بی توجه نباشید؛ چرا که هر کدام جزء معیارها و فاکتورهای اصلی به حساب می آید. حقیقتا انتخاب نوع رنگ با توجه به برند های متفاوتی که در بازار وجود دارد، خود می‌تواند قیمت خاصی را برآوردکند. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که سعی کنید نوع رنگی که انتخاب می‌کنید، یک رنگ با کیفیت همراه با استاندارد بالایی باشد که در طولانی مدت بتوانید از آن به نحو احسن برای جذابیت و تمیزی هرچه بیشتر نمای خود استفاده کنید. شاید این معیار برای شما آن چنان جزء معیارهای اصلی به حساب نیاید، اما برای قیمت رنگ آمیزی نما صددرصد شرایط جوی و آب و هوایی و این که در چه فصلی از سال نقاشی نما انجام پذیرد، خود نکته مهمی است و جزء  نکات مهم و  اصلی به حساب می‌آید که شما نباید به آن بی توجه باشید.

سخن پایانی

ما در این مقاله هر آن چه در که در مورد نقاشی نما لازم بود را بیان کردیم. امروزه مردم به آراستگی و تمیزی اطراف و محیط خود نیز بسیار اهمیت می دهند. همین دلیل، نقاشی و یا رنگ آمیزی ساختمان در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین روش هایی است که نباید از آن غافل شد. همیشه باید به شرایط آب و هوایی بیشتر از هرچیزی برای انجام رنگ آمیزی نما توجه کنید. به این دلیل که اگر آب و هوا مناسب نباشد تثبیت رنگ به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. پیشنهاد ما این است که از یک شرکت معتبر در این حوزه که رنگ های گارانتی دار را معرفی می کنند استفاده کنید. بدین ترتیب در دراز مدت می توانید نسبت به انتخاب خود رضایت بیشتری حاصل کنید. همیشه دوام و استحکام در برابر شرایط جوی یعنی انتخابی مقرون به صرفه برای انجام رنگ آمیزی ساختمان، که نباید در این مورد بی دقت عمل کنید.

نقاشی نما در تهران و کرج




موضوعات مرتبط: نقاشی و رنگ آمیزی نما , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 15
:: بازدید سال : 26
:: بازدید کلی : 1943